یاددهی برنامه های پرکاربرد

یادگیری نرم افزارهای اتوکد، فتوشاپ، spss، رویت، راینو، سالیدورکز و تری دی مکس

یاددهی برنامه های پرکاربرد

یادگیری نرم افزارهای اتوکد، فتوشاپ، spss، رویت، راینو، سالیدورکز و تری دی مکس

معرفی و دانلود رایگان ۱۵ تا از بهترین پلاگین های کاربردی نرم افزار ۳dsmax

 در ادامه آموزشهای کاربردی و جذاب۳dsMax، در این پست به کمک تجربه اساتید تری دی مکس و چندین موسسه آموزش خارجی، ۱۵ تا از بهترین پلاگین های ضروری و مهم تری دی مکس را به شما معرفی کرده و برای دانلود قرار داده ایم. تری دی مکس یکی از بسته های ۳d قدرتمند با قابلیت های بسیار زیادی از مدل سازی، انیمیشن، ذرات دینامیک و … است. اما همه قادر به استفاده از هر ویژگی این نرم افزار نیستند.

پلاگین ها، نرم افزارهایی هستند که بر روی تری دی مکس نصب می شوند و ویژگی های جدیدی به آن اضافه می کنند یا بعنوان میانبر، کار شما را در تری دی مکس راحت می کنند. در اینجا برخی از بهترین پلاگین ها که می توانند به شما در بهبود کیفیت خروجی کمک کنند و همچنین گردش کار را تضمین کنید اورده شده است.

نکته مهم! بعضی از این پلاگین ها به دلیل جدید بودن در وب سایت های فارسی یا خارجی برای دانلود رایگان وجود ندارند که پیشاپیش بابت نبود دانلود رایگان از شما عذرخواهی می کنیم.

۱-Vue xStream

Vue Xstream 3dsmax pluginVue xStream یکی از محبوب ترین ابزارهای ایجاد محیط های غنی و واقع بینانه است که توسط بسیاری از استودیو های شناخته شده و حرفه ای CG مورد استفاده قرار می گیرد. این بسته نهایی برای نقاشان دیجیتال مات، معماران و هنرمندان محیط زیست سه بعدی است.

دانلود این پلاگین

۲-پلاگین Krakatoa

Krakatoa 3dsmax plugin

ادامه معرفی و دانلود رایگان ۱۵ تا از بهترین پلاگین های کاربردی نرم افزار ۳dsmax 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.